en liten tripp till farsta x)

Hej! hur mår alla gullungar ?
Jag mår ganska bra, sitter och tänker lite.
Vi slutade typ en timma tidigare en vi skulle så jag och Fredrika åkte till farsta.
Hon köpte lite julklappar, jag köpte ett par örhängen sjuktgulliga var dom.
Hon solade också solarium, och jag tittade på hehe.
Sen när vi skulle hem så skulle vi ta tunnelbanan till hökarängen men ingen av oss ville gå av där haha så jag lurade med henne att gå hela vägen hem till mig (sorry Freddy) hehe, sen gick hon till bussen.
Snart ska jag äta middag sen får jag ser om jag tittar på brors hanbollsmatch.

Men nu ska jag sluta tråka ut er. 

xoxo love you


Kommentarer
Postat av: Fredrika

Haha :P<3

2009-12-19 @ 23:48:20
URL: http://frdrika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0