:)

Hellu hur mår alla? jag mår bra lite trött bara.
I dag hände det inget speciellt i skolan vi hade bara vanliga lektioner.
I kväll har jag träning sen efeter den ska jag plugga (suck)
Den här veckan är det bara matteprov inga andra läxor så jag ska verkligen försöka plugga ordentligt till det.

Jusste kvällen i lördags var toppen, jättetrevligt :)
Jag fick lite presenter tex. en tjocktröja, rosetthårspännen, presentkort på kicks, armband, plånbok.
Okej det var inte allt men orkar bara skriva det, haha nu låter det som jag ljuger men jag fick lite saker till.
Sen efter middagen eller festen eller vad man ska säga så sov viktoria här :)
Men stackarn hade jätteont i halsen, sen fick jag höra att hon hade fått halsfluss.

Men jag ska sluta nu jag ska äta pepparkakor även fast jag redan ätit fyra hihi.

Kärlek till er


Elin Bertils kommer du i håg? <3


Kommentarer
Postat av: Elin

<3

2009-12-16 @ 21:03:24
URL: http://seemyliife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0