tretiondedecembertvåtusennio

HEJ! Sitter hemma hos min mormor och morfar,
och fryser och myser, hehe det rimma roligt vah? x)
Och dagen har mest spenderast framför gossipgirl mysigt med en inne dag!
Okej det har hänt ganska mycket det här lovet men jag är inget stort fan till snön.
Men det kan självklart vara mysigt men inte när det är typ hundra minusgrader och man fryser häcken av sig nej då blir det en stor diss!
 I morgon är det nyårsafton om nån inte har missat det.
Och mina planer är att fira med Elin Adriansson familj och några familjer till, trevligt.
Men nu har jag väll inget mer att säga förutom att vårat internet inte funkar hemma och att  jag inte har haft en så stor blogg lust på senaste tiden, det är därför bloggandet har legat på hyllan.
Men vi får se om jag tar tag i det ordentligt när det nya året kommer.

you know you love me xoxo Mikaela
hmm.. kanske lite för många avsnitt av gossip girl?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0