091115

Åhh jag hade skrivit ett långt inlägg och så försvann det!
Jag får försöka att komma ihåg det jag skrev.

Det blír inte så att jag träffar någon i dag.
Jag känner att jag inte orkar, det är nog ganska bra för då orkar jag väll skolan utan problem i morgon.
Jag har inte gjort något speciellt hemma jag har mest suttit vid datan.
Skrev klart min önskelista, den blev förvånansvärt ganska lång.
Det tog ett tag men nu är den äntligen färdig!
En sak som är bra med att fylla år i december är att om man inte får en sak som man önskat sig i födelsedagspresent så kanske man får det i julklapp.
Gud vad bortskämd jag låter nu men det kan faktiskt vara bra :)
Åhh vad jag längtar till min födelsedag, det är faktiskt bara några veckor kvar.
Om jag ska vara exakt så är det 25 dagar kvar, och 49 dagar kvar till julafton.
Så snart är det dags att köpa julklappar och allt. 
Nej nu ska jag sluta prata om det här för då kommer jag längta aldelles för mysket.

Jag tror att jag och Marcus ska baka något snart.
Och så ska vi laga middag vi är så duktiga.
Nej nu orkar jag inte skriva något mer.

Malta sommaren 2009


Kommentarer
Postat av: Fredrika

Mickan det börjar kännas som att du kopierar allt från min och Nathas blogg :S <3



Bilder lånade från Natha

091115

2009-11-15 @ 19:47:55
URL: http://frdrika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0