*

Hejsan,
Jag har blivit jättedålig på att skriva dom senaste dagarna, men jag har inte orkat.
Men nu ska jag berätta vad jag gjorde i går iallafall.
Först på morgonen åkte jag till farsta och köpte min älskade plattång den behövdes verkligen.
Sen när jag kom hem träffade jag Ipsonius och Bertils och var med dom en stund.
Vi spelade monopol haha och sen var vi ute och gick lite.
Sen åkte jag hem till Joe och var hemma hos henne till halv elva.
Sen när jag kom hem tittade jag lite på TV och så.
Jag gick tyvärr inte till skogskyrkogården vilket var synd så man inte såg alla fina ljus.

Jusst nu är jag med Joe och vi ska åka och se på bio (Fame) med Bertils också.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0