*'*'

Heeeej,
i dag var första skoldagen efter lovet om ni inte visste det :P
Åhh det var hemskt, eller alla gulliga och roliga kompisar är ju kul att träffa.
Efter skolan åkte jag med Ellen hem och Johanna följde med.
Vi gjorde inget speciellt.
Sen åkte vi på tränig kulit, det gick inte så bra tyvärr.
Åhh nej nu kom jag på att jag snart ska ha utvecklingsamtal :O
Okej det är om en vecka hihi, Men vi får se hur det går.

Jusste i morgon fyller gulliga Bertils tonåring, alla får gratta henne.
Haha gud vad jag hoppar mellan allt i det här inlägget men ni får stå ut med det.

Gammal bild på den blivande tonåringen, förlåt elin men jag tog den första bästa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0