Hemma hos mormor och morfar

Nu är jag hemma hos mormor och morfar jag ska igentligen plugga inför engelska provet jusst nu men jag har tappat bort lappen där det står vad man ska träna till typiskt mig!
Men jag får fråga några i klassen om dom vet vad man ska träna till.

Nu ska jag berätta om gårdagen, jag gick hem till Klara för Linnea skulle hämta oss där sen åkte vi och mötte Ellen, Johanna, Johan och Herik i Heron.
När vi kom dit så hämtade vi ut våra biljetter och handla godis och sånt.
Sen började filmen åhh den var så jävla bra!!
Alla som har sett twilight måste se den asso den var grym tyckte iallafall jag.

Sen efter åkte jag hem med Linnea, sen när jag kom hem så var mormor och morfar hemma hos oss.
Vi firade min mormor för hon har fyllt år vi åt middag och så......
Sen när klockan typ var runt elva eller nått så åkte mormor och morfar hem och jag hängde med!
Jusst nu är dom och handlar så jag sitter och har tråkigt men nu ska jag titta på lite bloggar och skit.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0