Mysig dag

Hallå! I dag var det en vanlig skoldag eller okej vi hade två mattelektioner som vi inte brukar ha (kul att veta va? =P)
Efter skolan drog jag Ellen, Natha, Ipsonius och Joe hem till mig vi spelade buzz.
Som Natha alltid vill haha, okej vissa kanske inte fattar men what ever.
Sen när vi hade spelat gick Joe och Elin hem.
Så jag Natha och Ellen drog till cafét mysigt värre.
Alla åt en äppelpaj, Sen satt vi där en timma typ och snackade.
Sen påväg hem pratade jag och Natha om massor av gammla saker vilket Ellen inte fattade så mycket av haha.
Men nu måste jag sluta skriva för jag är verkligen i behov att plugga sen ska jag duscha.

Så jag får väll dra mig från datan inte för att jag vill det.

Kiss

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0