Onödigt

Hmm....? Jag har verkligen inte något att säga.
Förutom att 97:orna tränade med oss i dag.
Dom flesta av dom var duktiga.
Haha jag måste bara tillägga att jag och Karin är skönast.
Okej ingen fattar men spillerill, (haha sa det fett ofta när jag var mindre)
Aa jag tillbaka till det jag skrev.
Sen efter träningen åt jag middag och mös framför Idol.
Mina favoriter är typ tove och Erik.
Intressant att veta va?? haha
Det är bara för att jag är så utråkad som jag skriver det.
Men nu ska jag nog dra mig från datan, och titta på en film.

Love to you all !!

Tråkigt bildlöst inlägg


Kommentarer
Postat av: Liniiiws <3

Huvudsaken att du skrev iallafall <3

2009-11-07 @ 11:39:09
URL: http://twilightfreaak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0