otursdag :O

Hej, i dag var typ min oturs dag, först när jag ska äta frukost på morgonen så fanns det typ ingen så jag blev galet irriterad. Sen när jag går till skolan så ramlar jag i en lerpöl typ så jag får typ springa hem igen och byta om. Sen efter skolan så går jag och Ellen hem i mot mig och så känner jag i alla fickor och jag hittar inte mina nycklar :O Och jag får panik och kommer på att det kanske är så att jag inte låste när jag hemifrån för min brorsa var hemma när jag gick. Men vi vet inte vad vi ska göra och vi kunde inte åka hem till Ellen för hon skulle ha utvecklingsamtal. Så min pappa fick åka hem från jobbet och han jobbar långt i från så vi fick gå runt ute, och det var sjukt kallt. Men sen när pappi kommer hem och öppnar så hittar jag nycklarna :)
Men på den här dagen har jag kommit på en sak som jag inte nämner i bloggen som jag är jävligt irreterad på!

Aa som ni ser så har det inte varit en sån toppen dag men jag får se posetivt det gick bra i skolan!
Jag pallar inte skriva något mer nu skriver nog mer i morgon.

Kramkram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0