Fem saker ni kanske inte viste om mig

  • Jag har väldigt stora krav på mig själv
    Jag vill alltid vara bäst på allt och blir väldigt stressad av mig själv.
  • När jag var liten ville jag bli delefinskötare
    Jag sa till min mamma och pappa att vi skulle åka till kolmården för att titta om det fanns någon lägenhet jag kunde flytta in i sen när jag skulle börja jobba.
  • Jag hatar blodpudding
    Det är absolut det värsta jag vet jag har faktiskt kräks när jag har ätit det.
  • När jag var mindre så bråkade alltid jag med min bror.
    Vilket vi inte gör längre vi är faktiskt riktigt bra vänner och jag älskar honom.
  • Jag är väldigt envis och vill ofta ha rätt.
    Men det händer ganska ofta att jag inte har rätt men när jag har rätt kan jag vara skit glad hela dagen.  

Kommentarer
Postat av: Liniiiws <3

De är väl klart man vill ha rätt :) <3

2009-10-28 @ 07:03:37
URL: http://twilightfreaak.blogg.se/
Postat av: mickan

haha självklart

2009-10-29 @ 12:05:00
URL: http://mmickanz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0