hemma

Hejsan,
Nu är jag home.
Det var mysigt att shoppa med mami.
Ni får se bilder vad jag handlade senare.
Det blev mest att jag handlade saker inte tittade haha men jag behövde dom faktiskt :P
Jusste vi åt mumsig mat jag åt typ nån lax, okej alla gillar väll inte det men den var skita god.

I dag är det ett bra program *inlåst*
Det är bra tycker jag iallfall, det handlar om några killar som ska prova sitta i fängelse eller nått.
För att dom har typ knarkat och sånt.... så dom ska få prova och se hur det är.
Det låter dåligt men det är faktiskt bra det är värt att se. 

Det är dom från programet och hon är i mitten är nån chef eller nått.

PUSS O KRAM


Kommentarer
Postat av: Lina

Dennis mamma ( som blev strypen ) har pappa vart tsm med :D <33 hahahaa och Carola ( sångerskan . )

2009-10-31 @ 07:56:33
URL: http://twilightfreaak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0