home

Har ni saknat mig haha okej jag har varit borta i nån timma men jaja.
Fick tyvär inte med mig något hem, men det var kul även fast Ellen och Johanna mobbade mig lite haha.
Vi tjockade oss på donken och så köpte Johanna några grejsemojser till sodastream eller hur det stavas.
Annars gjorde vi inte så mycket haha.
Men det kan vara kul endå vi gick typ inte i några affärer.
För Johanna hade köpt dom där grejerna tyckte vi att vi skulle åka hem.
vilket var bra då kan jag vila lite innan träningen.
Men puss puss.

Kommentarer
Postat av: Liniiiws <3

flummade ni runt på torget som jag brukar eller ?? Hahah ! :D <3

2009-10-26 @ 21:28:34
URL: http://twilightfreaak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0