Höst

Det enda som är bra med hösten typ är alla snygga kläder stickade koftor, halsdukar ja allt.
Men sen är det hemskt med allt regn och rusk.
Okej hallowen är också mysigt.
Jag vet att jag är ganska ensam om det här men jag älskar att ha tjock tröjor men hatar jackor.
Jag ser ut som en korv i alla jackor typ.
Men jusst nu har jag faktiskt en jacka som jag trivs i.
Men det tråkiga är att den är ganska kall så jag kommer inte kunna ha den så länge till.

Men nu kommer frågan är Hösten en hiss eller en diss för er ?


För mig är det helt klar diss men här ser det väldigt mysigt ut.  


Kommentarer
Postat av: Liniiiws <3

Hiss om man har löv krig och att de inte regnar varenda dag :( saknar solen .

2009-10-28 @ 07:07:26
URL: http://twilightfreaak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0