denfjärdefebuaritvåtusentio

Hej bloggen! Förlåt för dålig uppdatering men jag ska försöka att bli bättre. I dag slutade vi en timma tidigare vi hade ingen spanish  wihooo! Jag orkade inte hitta på nått med någon i dag så jag drog mig hem alldeles ensam, just nu sitter jag här framför datan tittar på lite bloggar och sånt och samtidigt tittar jag på one three hill så jävla bra!
Har ni tänkt på en sak jag berättar aldrig typ nått om vad som händer i skolan på rasterna och så…. Kanske skulle börja bli bätttre på det.

Jaa vad har jag mer att säga, i går var jag med Ellen och Johanna sötnosar J jaa vi mös tittade på gossip girl (jag har fått min andra säsong nu) sen när dom hade gått tog jag bara det lugnt pluggade tittade på tv och lite sånt. Men i kväll händer det nog inget speciellt ska åka och handla lite grejer tills tjejmiddagen, annars händer det väl inget mer tror jag. Ää nu ska jag väl fortsätta att titta på one three hill.

Puss o kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0