=)

Hej alla sötnosar! I dag har jag match hoppas vi vinner då håller vi kvar serieledningen :)
Jusst nu sitter jag vid datan har precis tittat på lite kläder på hm som jag ska köpa till sommaren.
Jag har redan börjat längta till sommaren skitmycket, jag vill bara att snön ska försvinna så det kan bli sommar.

I morgon är det öppethus på våran skolan och jag ska ha syslöjd från klockan halv elva till halv tolv, igentligen skulle dom som hade syslöjd börja halv tolv och så var det så några som skulle komma så dom ändrade tiden tilll
tio och då blev jag lite irriterad. Så hon fixade att vi fick börja typ en halvtimma senare för att hon hade ändrat tiden. Så det var ganska bra i allafall. så jag och Johanna får komma när alla andra redan har börjat hehe:)
Sen efter skolan ska Johanna följa med mig hem så ska vi fixa grejer till middagen och så.

Men nu orkar jag inte skriva mer: kanske bloggar i morgon eller ikväll.

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0