joe is gästbloggar :)<3

heeejheeej allihopa,
nu sitter jag här i köket och tittar när mickan fixar lite;)
för ellen och johanna kommer ju ikväll :)
vet ni jag och mickan skulle handla lite och då skulle vi handla godis efter till ikväll haha och då blev det väldigt mycket godis och sen skulle mickan betala haha och det vart typ nästan 2 kg, och då var det 2 killar bakom henne och ba shit vad myckat nästan 2 kg och jag höll på skratta på mej mickan skämdes fett mycket och jag gick där i från och skratta och skratta haha ni skulle sett mickan vad hon skämdes men det va kul ;)



pussar och kramar johanna den bästa :D:D<3
kanske mickan lägger in nått inlägg senare;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0