åhh orkar inte...

att varken duscha eller göra läxan vill sitta vid min älskade data hela kvällen :) som ni smarta fattar funkar mitt internet igen (happy face)

I dag efter skolan åkte jag Ellen och JoeJoe hem till Ellen,  vi skulle baka så vi skulle handla grejer till det, men det slutade med att vi handlade vinebröd och choklad och grejer till bakningen. Sen kom vi hem och mumsade i oss det haha. Sen när Johanna kom för hon slutade senare en oss  så började baka choklad muffins och sen åt vi dom och dom blev fett goda haha kan säga att jag är jävligt mätt nu.
Nu ska ni inte få tråka ut er och höra på allt vi åt.  Och sen när vi hade ätit och tittat lite på tv så skulle JoeJoe gå hem. Sen när hon hade gått så gick vi in i Ellens badrum och vi satt där typ i en timme, okej vi är lite underliga haha. Asso vi satt inte på toa om ni undra det vi satt där inne och pratade x)
Sen spelade vi wii sen var det dags att åka hem.

Men vill bara säga älskar er Ellen, Johanna och JoeJoe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0