i morgon börjar skolan....

Och allt jag har att säga är NEJ orkar verkligen inte, okej det ska bli kul att träffa mäniskorna men att tänka på läxor får mig att bli riktigt irriterad hehe. Okej nu ska jag inte tråka er med mina tankar utan berätta om min roliga dag, jag har typ inte gjort ett dugg okej legat framför tvn hela dagen. Eller jag har också rensat min garderob vilket behövdes. Jusste i går var jag på teater med Elin Adriansson den var lite halvskum men helt okej.
Och efter det var jag bara med la familia men nu ska jag snart titta på Glee.

Förlåt för tråkiga bildlösa inlägg men den enda datan hemma som har internet är Marcus och jag har inga bilder på hans data.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0