I miss the old you

Hej hej! Nu sitter jag och småtittar på tv ska snart fixa mig för att sova är skita trött =)
I dag har inte hänt något speciellt efter skolan drog jag mig hemmåt och lagade middag och skit.
Juste har beställt hem massor av kläder från HM :) Men vissa saker kommer typ i maj eller nått :O
Men några andra saker kommer typ vecka tolv eller tretton :)

Ja helgens planer:
Fredag: Träning och myys hemma :)
Lördag: Match mot FBI Tullinge och Ellen och Johanna ska äta middag och sova hos mig :) P skulle också men hon har blivit magsjuk stackarn :( krya på dig vi saknar dig!
Söndag: Är väl med Johanna och Ellen, får se vad vi hittar på!

Trevlig helg rihgt? Japp men nu ska jag dra mig mot sängen.

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0