this is my life

Hej! Har precis ätit frukost så nu sitter jag och degar framför datan. I går bar det av till Heron city vid fem tiden, jag och patricia såg Alice i underlandet, filmen var helt okej.
Jag hade hoppats på att den skulle vara mycket bättre en den var, men det är ju alltid lika coolt med 3D .Efter filmen fick vi skjuts av Patricias mamma, tacktack! Sen när jag kom hem åt jag middag. Sen mös jag framför melodifestivalen, BRA att Anna vann :) Men det skulle också vart okej om Erik eller Salem vann. Tyckte alla tre var lika bra!

Men nu ska jag fixa mig mamma och jag ska ta en promenad till mormor och morfar sen blir det middag där.
Ska också försöka klämma in lite plugg idag. Eftersom jag ligger efter i judendomen, för jag och några till spelade skoldm med nio:orna. 

Puss Puss 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0